Pages

Tuesday, May 8, 2012

Lalat  Vs  Sizzling Yee Mee

Santai di petang hari !

Nak dijadikan cerita dahla kawan aku ni lapar tahap gaban tanah (^o^)
Masa dok tengah menunggu makanan yang sedang dimasak, dia pun pegi la bayar dulu makanannye tu!
alih2 masa dia pegi bayar sizzling yee mee tu, kawan aku yang duduk semeja dgn aku dok tengah perati kat benda alah ini!
hohhhh hitam2 ni menatang ape plak ni???kate kawan aku!!!aku yang muka dalam kelaparan sedang menjamah sizzling yee mee dengan selera teros terbantot untuk makan!

Ape lagi keadaan untuk makan terhenti seketika!!! kerana apa???


kerana seekor lalat!!!kegeliaan aku untuk makan teros terhenti!!!ceitttt mengong punye lalat!!!






Saje je kan ko lalat hinggap kat sizling yee mee kawan aku!
ke ko lapar sebab ko berselera sangat tengok sizzling yee mee kawan aku nih!


hahhhh jom kita cari dimana lalat itu berada!kalau dapat cari, saya belanja makan sizzling yee mee ! hahaha (^o^)


p/s : kawan-kawan lain kali, sebelum makan kena perati dulu dlm makanan tuh ! barulah boleh baca doa makan hik3


No comments:

Post a Comment