Pages

Tuesday, May 8, 2012

Terima Kasih Mak Mertua (^_^)

Episod semalam punye !

Hohoho (^O^) badan dahla letih-letih lepas balik keje kol 9 mlm smlm! Mulala tubuh badan nak penat la, longlai la, tak berdaya la, ermmm ngade-ngade kan ko tubuh badan! Hepppp
Kringgg kringgg kringgg sekali bunyik telefon dah! Ehhh en.asben aku plak telefon,
Meh saya kongsikan yer,

Saya : hello, knp pa?
En.pa : ma nanti lepas abes keje, kita singgah umah mak ye...
Saya : haaa penatlah, knp nak pegi sane? ( hellaaa tula dia mcm-mcm alasan kan! Harus hik3 )
En.pa : laaa kan mak baru balik dari langkawi, so mak ada belikan la buah tangan utk kita, nak pegi tak?
Saya : Oooooooo lupe plak! Jommmmm pa balek nnti kita pegi umah mak ye! Yipeee

Jeng3...sesudah sampai di umah mak mertua...

Mak mertua : jun ni jer mak belikan utk ko dan anak2..
Saya : owhh byk nye mak belikan, tak bagi mak duit dan kirim ape2 pun dapat ke,,arghh terharu jap! Ngade ko kan anak menantu ceittt !
Mak mertua : Ambikjerlaa ni, itu jer yang mak beli,, xtahu nak beli ape!

Hehe dapat yang dibawah pun dah cukup baik kan kawan-kawan! Harusla bersyukur (^_^)

tiga barang dari langkawi kan!

Nyummyyy nyummyyy yesss dapat coklat daim dan macam2 lagi gitu!
Uittt sape nak coklat meh sini kawan-kawan saya bagi sorang  satu k!


coklat made in langkawi la!


Yang ini plak untuk aku dan en.asben aku ! ermmm aku ke nak pakai kain batik nih hohoho time dalam pantang jer la aku pakai mak! Ishhh orang dah bagi dah cukup baik! lempang karang owhhh taknakla !

kain batik, kain sarong dan baju biru itu made in langkawi juge!

Yang logo biru cap dari langkawi tu baju utk anak-anak aku ! dah malas nak edit bagi besar baju itu!
Ermmm lupe dan hilang sekejap tubuh badan yang letih tadi kan! Ngade2kan, dapat jer semua ini barulah nak rasa happy kan! Jahat nye ko ! kuang3

p/s : sayangilah mak mertua sepertimana kawan-kawan semua sayangkan mak sendiri :)

No comments:

Post a Comment